Vásárlás menete (a terméktervezőben összeállított, beültetett balkonládák rendelése esetén)
A honlapon csak regisztrációt követően lesz lehetősége vásárolni. A regisztráció kötelező, de nem jár egyéb kötelezettséggel.
A Megrendelők által összeállított, egyedi balkonládaszettek rendelése a honlapon a Terméktervező menüpont alatt létrehozott összetett terméktervező segítségével történik. (A Termékeink menüpont alatt megtekinthetők a különálló termékek (növények és balkonládák), de innen is a rendeléshez, vagyis az összetett terméktervezőhöz irányít át a rendszer.)
A vásárlás a következő lépésekből épül fel:
- A vásárlás az első balkonláda összeállításával kezdődik.
- Balkonláda kiválasztása a kínálatból
a. szín kiválasztása
b. méret kiválasztása
c. típus kiválasztása
d. A felhasználó ezen a ponton legördülő menüben kiválaszthatja, hogy beültetve kéri vagy beülteti saját maga a ládákat. - Növények kiválasztása – a választott balkonláda méretétől függően meghatározott maximális darabszámban választhatóak növények
a. amennyiben valaki kevesebbet szeretne választani, megteheti, több viszont nem választható
b. a növények választásánál a vásárlók kategóriák szerint is szűrhetnek a növényekre (virágzó, fűszernövény, levéldísz, stb.) – a kínálat mindig az adott hónap szerint változik - A vásárló kiválaszthatja, hogy mekkora darabszámban szeretné megrendelni az összeállított kompozíciót, vagyis az adott ládát és a hozzá tartozó kiválasztott növényeket.
a. legördülő menü segítségével választható, hogy hányszoros darabszámban szeretné betenni a kosarába a már előző lépésekben összeállított balkonládát - A megrendelő ezután a „Kosárba rakom” gomb segítségével elhelyezheti az összeállított és az általa kiválasztott számú balkonládákat.
A „Kosárba rakom” gomb megnyomása után az oldal frissít, a termékek bekerülnek a kosárba, és ezzel párhuzamosan az oldal alaphelyzetbe áll, egy új balkonláda összeállítása kezdődhet az előbbiekben leírt módon.
Ha a vásárló befejezte a rendelni kívánt termékek összeállítását, a „Kosár” gombra kattintva láthatja az összes, megrendelésre összekészített terméket. (termékáttekintő)
A megrendelés véglegesítéséhez, vagyis a pénztároldalhoz többféle úton eljuthat a vásárló:
- A termékáttekintő Kosároldalról a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva következik a fizetés, amihez kötelező regisztrálni.
- A jobb oldalon található szerkesztő gyorselérés rész alján található „Pénztár” gombra kattintva azonnal elérhető a regisztrációs és fizetési adatok megadása.
- A felső menüsor jobb szélén található kosár (bevásárlókocsi piktogram és a végösszeg forintban). Ha a vásárló efölé viszi a kurzort, a felugró ablakon a „Pénztár” gombra kattintva is eljuthat a pénztároldalhoz.
Vásárlás menete (csomagajánlatok esetén)
A csomagajánlatokkal kész, beültetett balkonládakompozíciók megvásárlására van lehetőség. A Virágzó Balkon csapata által ajánlott balkonládákba a szezon legkedveltebb növényeit válogatják ki, a legszebb színvariációkban. A termékoldalak képein látható beültetett balkonládák illusztrációk. A megrendelőknek a Virágzó Balkon csapata által gondosan összeválogatott, vegyes színkombinációban kerül beültetésre és kiszállításra a csomag.
A csomagajánlatok a balkonláda színének megrendelő általi kiválasztása után a kosárba helyezhetőek, fizetés után pedig beültetve kiszállításra kerülnek a megrendelő által megadott kiszállítási címre.
Fizetés
A fizetési rész megkezdése csak regisztrált felhasználók részére lehetséges. A regisztrált felhasználók részére a regisztrációkor megadott adatokkal a rendszer automatikusan kitölti a megrendelőre vonatkozó részeket.
Személyes adatok kitöltése, számlázási adatok
Számlázási adatok: az itt megadott adatok alapján kerül kiállításra a számla.
Szállítási cím: Amennyiben a számlázási adatok illetve a szállítási cím nem azonos, a szállítási cím kitölthető, minden más esetben a szállítás a számlázási címre fog történni.
- Kötelező számlázási adatok:
• Vezetéknév
• Keresztnév
• Város
• Irányítószám
• Utca
• Házszám
• Telefonszám
• E-mail cím - Szállítási cím:
• Város
• Irányítószám
• Utca
• Házszám - Nem kötelező adatok:
• Cégnév, adószám
Vásárlás menete (újraültetés esetén)
A Virágzó Balkon újraültetési ajánlatának keretében a megrendelők tulajdonában lévő balkonládákba van lehetőség új növényeket rendelni. Választható opció, hogy kizárólag a növényeket (és igény szerint a virágföldet) kiszállítását kéri a Megrendelő, vagy a teljes újraültetési csomagot választja, amelynek keretében a Szolgáltató felveszi a Megrendelőtől a balkonládákat, szakszerűen beülteti a növényeket, és a Megrendelő már csak a kész, beültetett balkonládákat kapja vissza.
Az újraültetési szolgáltatás választása esetén a megrendelés emailben adható le a rendeles@viragzobalkon.hu vagy a hello@viragzobalkon.hu email címre. Az emailnek tartalmaznia kell a Megrendelő:
– elérhetőségeit (név, telefonszám, számlázási és szállítási cím)
– milyen típusú, hány darab, milyen színű növényt rendel (a honlapunkon aktuálisan elérhető növénykínálatból: https://viragzobalkon.hu/product-category/novenyek/)
– milyen méretű és hány db balkonládába szeretné, ha a növényeket beültetnénk
A megrendelés leadását követően visszajelzünk a részletes árajánlatunkkal, amely mellé egy tételesen lebontott díjbekérőt is csatolunk. Az ajánlatot a kiküldéstől számított 7 napig tartjuk fenn.
Ahogy megérkezett hozzánk az utalás a díjbekérő alapján, jelentkezünk, hogy egyeztessünk időpontot a Megrendelővel, amikor felvehetjük a balkonládákat. A balkonládák átvételénél átadás-átvételi jegyzőkönyvben szabályozzuk az átvett balkonládák darabszámát, típusát, valamint az átvételkor tapasztalt esetleges sérüléseket is feltüntetjük.
Ezután a balkonládák átvételét követő hétvégi kiszállítási napon pedig már szállítjuk is a Megrendelőnek a friss virágokkal újraültetett balkonládákat. A kiszállításkor újabb átadás-átvételi jegyzőkönyvben szabályozzuk a Megrendelő balkonládáinak sértetlen visszaszállítását, valamint a megrendelt szolgáltatás teljesítését.
Ajándékkártya vásárlása
Az Ügyfélnek lehetősége van virtuális ajándékkártya megvételére és ajándékozására.
A virtuális ajándékkártya vásárlásáról további tudnivalók a viragzobalkon.hu/product/ajandekkartya/ oldalon találhatóak.
Ajándékkártyára megrendelés emailben adható le a rendeles@viragzobalkon.hu vagy a hello@viragzobalkon.hu email címen a következő lépésekben:
- A Megrendelő az első emailben jelzi, hogy kinek, milyen üzenettel és mekkora összegben szeretne Virágzó Balkon ajándékkártyát ajándékozni. (Az összegnek meg kell haladnia az ÁSZF 6. pontjában található minimális rendelési összeget.) Emellett az emailnek tartalmaznia kell a Megrendelő elérhetőségeit (név, számlázási cím, telefonszám).
- A megrendelés leadását követően elküldjük az adott összegre vonatkozó díjbekérőt.
- A megrendelés kifizetése után emailben elküldjük a virtuális ajándékkártyát.
- Rendelésekor a virtuális ajándékkártya kódjának megadásával a kártyán feltüntetett összeg levonásra kerül a végösszegből. Amennyiben a virtuális ajándékkártyán található összeg magasabb, mint a rendelés végösszege, az ajándékkártyán fennmaradó összeget egy későbbi vásárlás alkalmával is fel lehet használni.
A virtuális ajándékkártya érvényessége a vásárlástól számított 12 hónap.
A virtuális ajándékkártya vásárlói tudomásul veszik, hogy megrendelés egyelőre kizárólag budapesti címekre adható le.
A virtuális ajándékkupon a „balkonszezonban”, azaz áprilistól októberig váltható be, a vásárlástól számított 12 hónapon belül. Az ajándékkártya készpénzre vissza nem váltható, az érvényességi idő pedig nem hosszabbítható.
Minimum rendelési érték: a 6. pontban írtak alapján
A regisztrációhoz szükséges adatokon kívül a megajándékozottról nem kerül megőrzésre adat, a virtuális ajándékkártyán szerepelő adatok nem kerülnek eltárolásra, kizárólag az ajándékkártya kódja, illetve a kártya értéke kerül rögzítésre.
A minimum rendelési érték: 9.990.- Ft, amely nem foglalja magában a szállítási díjat.
A megrendelés kizárólag Budapest 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14. és 15. kerületében található szállítási címekre adható le. Erről a honlapon tájékoztatjuk a felhasználókat.
Szállítás időpontja, rendelési határidő:
A kiszállítás főszezonban hétvégén (általában szombatonként) történik. A legközelebbi kiszállítás a honlap felső sávjában jelzett időpont. Ahhoz, hogy a megrendelt, beültetett balkonládák kiszállításra kerüljenek, a megrendelésnek az adott héten csütörtök 20:00-ig be kell érkeznie (fizetéssel véglegesítve). A kiszállítási időpontról és a rendelési határidőről a Megrendelők a honlap felső sávjában található kiszállítási időpontnál, valamint a Kosár és Pénztár oldalon is informálódhatnak. A csütörtök 20:00 után leadott rendelések a leadott rendelést követő héten, a következő kiszállítási időpontban kerülnek szállításra.
Főszezonon kívül is van lehetőség a rendelés leadására: ebben az esetben a vásárlóval előre egyeztetett időpontban történik a kiszállítás.
A kiszállítási időpont módosítására legkésőbb 72 órával a kiszállítási időpont előtt van lehetőség.
A kiszállítással kapcsolatban legkésőbb a szállítást megelőző napon e-mail-ben küldünk értesítést Megrendelőinknek. A kiszállítás napján az érkezés előtt peidg 10-15 perccel telefonon is jelezzük az érkezést Megrendelőinknek.
Amennyiben a megrendelő által kiválasztott időszakban történő kiszállításkor a megadott címen nincs jelen a megrendelő vagy egy általa az átvételre meghatalmazott személy, abban az esetben van lehetőség ismételt kiszállítást kérni, ha azt a Szolgáltató időbeosztása lehetővé teszi. Ismételt kiszállítás esetén 5.000.- Ft-os késedelmi díjat számolunk fel. A növényekre vállalt 3 napos garancia a kiszállítás időpontjától függetlenül, a beültetés időpontjától, vagyis az első kiszállítás napjától érvényes.
Az átvételt követően átadás-átvételi jegyzőkönyvben kerül dokumentálásra az a tény, hogy a megrendelt szolgáltatás leszállításra került, illetve szóban tájékoztatták a vásárlót a növénygondozás menetéről, amellyel a megrendelt termékek életciklusa fenntartható.
A kiszállított termékek átadása kizárólag a számlán szereplő Megrendelő jelenlétében történik meg. Amennyiben ő nem elérhető, egy általa megbízott személy veheti át a termékeket, kizárólag abban az esetben, ha írásos meghatalmazással rendelkezik a Megrendelőtől. Az átadás-átvételi jegyzőkönyv aláírására szintén a Megrendelő vagy az általa írásban meghatalmazott személy jogosult.
Szállítási díj:
Alább megjelölt tételek kerülnek felszámításra a szállítás során:
2000.- Ft/rendelés (kizárólag az 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14. és 15. kerületben található szállítási címekre)
Személyes átvételre nincs lehetőség.
Fizetési formák
A megrendelés véglegesítéséhez a teljes vételár fizetendő. Ezt átutalással vagy bankkártyás fizetéssel lehet fizetni.
A szolgáltató a SimplePay az OTP mobil Kft. által vezetett bankkártyás fizetési szolgáltatását veszi igénybe. A vásárló a SimplePay biztonságos felületén adja meg a bankkártyája adatait. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatásainál kínált eljárással: internetes fizetés közben a SimplePay opciót választva, Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítják a kiinduló weboldalra.
A SimplePay folyamatosan figyeli a tranzakciókat, így garantálva az online fizetési folyamat biztonságát. Ezekhez az adatokhoz Pellek-Szakszon Réka e.v., illetve a honlap üzemeltetője nem jut hozzá.
A megrendelés összegének fizetéséről minden esetben automatikus számla készül, amit a vásárló a vásárlás során megadott email címére megkap.
Az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszem, hogy a Pellek-Szakszon Réka e.v. (székhelye: 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 47.) adatkezelő által a www.viragzobalkon.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, E-mail cím, Telefonszám, Szállítási és Számlázási cím
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff